نکات مهم قبل از انتخاب یک وکیل خوب: 


نکات مهم قبل از انتخاب یک وکیل خوب:

نکته اول: قبل از انتخاب وکیل ابتدا وارد سایت شخصی و شبکه های اجتماعی او شوید.
در چند دقیقه نوع تخصص و میزان تحصیلات پایه وکالتی، همچنین رزومه علمی و عملی و نحوه تفکر وکیل مورد نظر را مورد مطالعه قرار دهید.

نکته دوم: در انتخاب یک وکیل خوب به تبلیغات و بزرگنمایی ها خیلی توجه نکنید و تنها از طریق گفتار، شخصیت رفتاری، مسلط بودن به موضوع و مدیر بودن او یک وکیل را با شناخت انتخاب کنید.

نکته سوم: در انتخاب وکیل خوب و متخصص به زن یا مرد و پیر یا جوان بودن او توجه نکنید و پیری و سالخوردگی را نشان از تجربه و جوانی را نشان از بی تجربگی و خامی ندانید بلکه با صحبت با وکیل و مقایسه وکلا با یکدیگر  یک وکیل متخصص را انتخاب کنید.

نکته چهارم: ممکن است برخی وکلا در موضوع پرونده ای به شما وعده ۱۰۰ درصدی بدهند. ضمن این که این امر تخلف انتظامی در پی دارد، باعث می شود تا شنونده (موکل) نیز به امید واهی قدم در مسیری قرار دهد که حقیقت آن برد نیست. قول های بی اساس از جانب وکیل تا انتهای مسیر حقوقی پرونده
امری صحیح نیست زیرا اکثر پرونده ها مانند بازی شطرنج هستند و یک وکیل خوب باید بهترین اقدام برای شروع و با توجه به حرکت شخص یا وکیل مقابل بهترین عکس العمل را نشان دهد.

نکته پنجم: تا مرد سخن نگفته باشد، عیب و هنرش نهفته باشد.
شما با شنیدن صحبت های یک‌ وکیل درمیابید که او به اصطلاح چه در چنته دارد و چقدر در مسیرش مدیر است و محکم قدم بر می دارد. ممکن است شما سوالات زیادی در ذهنتان داشته باشید. جلسه موکل با وکیل آموزش علم حقوق نیست بلکه یک وکیل خوب کلیات موضوع را بدون بیان جزئی ترین راه حل ها ارائه می دهد تا موکل که تحصیلات حقوقی ندارد دچار سرگیجه بیشتر نشود. در کل وقتی یک وکیل خوب لب به سخن باز کند شما تفاوت او را با سایر وکلا درمیابید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.